Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Sara - 11 mars 2012 22:45

Nu är jag mätt på alkohol och uteliv.. Har varit föör mycket av den varan på senaste tiden, men så är det i perioder.. Hade det inte varit för att Karro fyllde 25, eller att Marie hade avskedsfest så hade jag inte varit ute någon av de senaste helgerna.. huua..


Sjukt stressigt var det ju i fredags, men gick bra ändå de :) Åt god mat & hade mys På HardRockCafé, drog vidare till Nalen och hamnade slutligen på Ett Ställe, vara bara jag och Karro tillslut.. Men det gjorde inget, tyckte det var lite dålig stil dock.. men Karro verkade nöjd och det är ju huvudsaken :) KÖR-BARA-KÖR, var modet för kvällen.. och vi gick ALL IN ;P


   

   


Hm, och det här hittade jag i min väska;)

En souvenir från HardRock & ett VIP-kort.. muhaha! 


Igår var det bara mello-mys hos momii, var inte så kaxig, eller bakis blir jag ju inte.. men lite seg, så passade bra med en mysdag :) verkade falla lillprinsen i smaken oxå..


           


& idag var vi ute hos papi  i Rosenhill och firade Tove igen ;) och sen har jag bara ägnat mig åt de vanliga söndagsfixet.. hunnit allt jag ska så känner mig nöjd, blir nog sängen nu! & kan jag inte somna är dte ju bara öppna böckerna och  plugga ;P


 



 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards