Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Sara - 13 mars 2012 22:45

Har haft tisdagsmys med finaste Elin, god mat och massa annat gott :)

Det behövs ibland, och så har jag ju inte träffat henne på jätte länge!

   

Men nu blire sängen ;)

Av Sara - 13 mars 2012 07:08

Sov en 45 minuter extra idag, vaknade och stängde av larmet ;P var lite svårare å gå upp när man har en liten gosig prins bredvid sig i sängen, det händer ju inte allt för ofta.. Hann väl inte mer än somna igår förrän Wille vaknade å skrek hysteriskt.. Mardrömmar? Hade en de viktiga samtal på min att-göra-lista igår, kom inte fram till något av dom, så blir nytt försök idag.. Ska bara komma ihåg det oxå ;) & igår fick mitt lilla troll tag i min telefon, tyckte det var ovanligt tyst, han hade härjat runt på Facebook chaten, tagit bilder, möblerat om, och så hörde jag att han pratade med någon, mamma! Haha han hade hunnit tjuv ringa ett par stycken, men mormor låg han å pratade med ;) dom e smartare än man tror de här små trollen..Trots den oplanerade sovmorgonen så är jag i tid! & det var bussen med idag för en gångs skull ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards