Alla inlägg under oktober 2009

Av Sara - 11 oktober 2009 14:30

Åkte till Tullinge & sus runt 3 igår, blev lite senare än vad jag hade tänkt.. men men..

Hann dock inte med allt hemma som jag hade tänkt =/


Mådde rätt ruttet hela dan igår.. så låg mest och sov.. växlade med feberfrossa & Kväljningar =/ BLÄ!

Så gjorde egentligen ingenting, var o handla en sväng sen var det bara soffläge som gällde..


Samlade kraft till mig å åkte hem till TUmba en sväng och städade, får panik över att lämna hemmet stökigt (även fast det kommer vara kaos när jag kommer hem ;P) Så var hemma en stund å plockade lite .. fixade för katterna å sådär..


Käre bror får ansvaret för dom den här veckan.. Nu är jag tillbaka I Tullinge å glor..

Av Sara - 10 oktober 2009 13:30

Det blev så att jag åkte till Jonna igår iaf ;)

Drog mig en låda vin, å så satt vi å myste framför idol..


Å när det var slut vart det kortspel för hela slanten..

dock är ju jag sämst på kort, typ det enda jag kan är "finns i sjön" HAHA ;P


Så jag fick lära mig en del nya, dock så var jag ju lite småberusad vid det laget så kommer inte ihåg riktigt, men jag vann nån gång iaf ;) Haha..


å så spelade vi nåt då man skulle vara i lag, Jag & Jonna (Fyllekaja 1 & 2) var i ena laget.. Och ja vi vann! :D hahaha..


Sitter å glor lite, måste snart ner till Tumba å handla kattmat & Kattsand å sånt..

ska vara barnvakt i Tullinge hela veckan.. å kommer inte hinna åka till tumba nåt (KÖRKORT - JA TACK!) så måste fixa de nu ist.. Ska hinna va i Tullinge till 3 oxå å hämta nyckeln..

så måste nog börja sätta lite fart nu om jag ska hinna med ;)

Av Sara - 9 oktober 2009 18:30

Jahapp, då har man precis kommit hem å fixat käk ..

funderar på ästa steg.. är bjuden lite hit å dit, men funderar på att skippa allt..

så jävla seg..


Men lutar väl mest att jag åker till Jonna tror jag..

Av Sara - 7 oktober 2009 23:30

Åkte hem en sväng efter jobbet å städade lite innan det blev dags att möta Linnéa..


Hon bjöd på mat också, blev parma & mozarella sallad.. Yummie ;)

Vi har diskuterat livets stora gåtor, och kollat på Greys Anatomy.. alltid lika mysigt :)

Skönt att komma hemifrån lite oxå.. känner mig så matt..


Blev en promenad hem, var jätte skönt :) Men nu är det läggdags!


Av Sara - 6 oktober 2009 23:27

Jaha, lyckades ju försova mig idag.. vaknade typ 8.35, så var ju inte på jobbet förrän vid 10.. ganska pinsamt =/

Har varit helt död, hade lite svårt att sova inatt..


Magen är lite knepig idag med.. eller aa jag har ont.. kanske borde kolla upp det? Men helt ärligt så orkar jag inte.. för jag vet vad dom kommer säga/göra.. å jag har ingen lust att lägga ut varken tid eller pengar på helt onödiga besök..

Aja, ska sluta gnälla om det.. försvinner väl så småningom :)


Somnade på soffan, typ direkt  när jag kom hem =/ hmm.. ska nog försöka sova lite, så jag inte försover mig i morgon med, för det är nog de värsta som finns..


Natti, natti!


Av Sara - 5 oktober 2009 17:45

Jag har varit hemma idag.. Har varit konstig i magen, har ju haft ont typ sen i fredags..

vet inte riktigt vad det beror på, men kanske kanske att det är den där cystan =/

Var uppe och spydde ett par gånger iantt, så tyckte de va bäst att stanna hemma..

funderade på om jag kanske var magsjuk, men har ju inte mått illa eller nåt så.. hm aja.. har inte spytt nåt idag i alla fall så blir jobba imorgon iaf :)


Bror var oxå hemma idag med feber =/ Så vi har spenderat dagen i soffan å typ sträck-kollat på True Blood, ännu en serie man har fastnat för, men fan så bra den är!

.

Av Sara - 5 oktober 2009 14:30

Hjälpte ju faktiskt att skriva av sig å få va lite bitter :)

Är på mycket bättre humör idag . .

Av Sara - 4 oktober 2009 18:30

Ja, fy fan nu är livet verkligen inte lätt!


Det här är en såndär dag då man bara vill gå å gömma sig under täcket eller typ gå i ide eller nåt å hoppa fram igen när allting känns bra.. =/


Allting känns jobbigt, konstigt och fel idag.. började städa men orkade inte å gav upp.. sen dess har jag bara suttit inte gjort ett skit, bara blivit mer och mer anti.. och jag känner mig anti för att jag är anti, har ju inte direkt nån anledning..


Eller ? eh kan ju passa på å gnälla å bittra hur mycket jag vill, det är ju min blogg.. å tvingar ingen att läsa så..

Jag har hakat upp mig och kan fan inte släppa att nån jävel tog mina skor från mitt eget hem! Näej, det är fan inte okej.. mina favoritskor och nej jag har inga pengar att köpa nya och ja det stör mig som faaan!


Jag är bitter över att folk oxå tagit sig friheten att rota i kylskåp och skafferi, för nej jag har inte råd å bjuda en jävel på mat för nu är pengarna helt slut.. och ja det känns inte helt okej när det är typ exakt 3 VECKOR kvar till lön..  Jävla bajs varför sätter jag mig själv i såna här situationer ?!


Jag är bitter för att jag har så fruktansvärt ont, för jag "förtjänar" inte det här.. varje gång jag tycker att jag är "frisk" så blir det skit igen, jag orkar inte åka in till sjukan mer, för jag känner mig lika jävla löjlig varje gång.. eftersom att jag inte "ska ha ont" i egentligen..


Jag är bitter över att jag ens sitter å funderar på något som jag inte kan styra över, men jag är bara så jävla less på det här nu, hur jävla svårt ska det va å fixa fram en tid så jag kan bli av med den där cystan?! Å justja dom misstänker ju även att jag har myom ..


Å råkar jag säga nåt på jobbet att det känns jobbigt eller att jag inte mår prima.. så "gnäller hela tiden" eller "alltid fel på dig" å blablabla, de får gärna ta över jag har lessnat för ungefär sisådär ett år sen!


asså, jag vill bara ha tillbaka mina skor! man snor fan inte nåns skor.. :(

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards