Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Sara - 3 oktober 2009 17:15

Var helt slut hela dan igår, åkte hem å somnade på soffan..

Sen ringde Linnéa å ville umgås.. tänkte ta det lugnt, men som vanligt så blev det ju inte så ;P


Blev lite vin, och sen var man på G, drog till O´learys i huddinge å ölade lite..

Hade faktiskt riktigt trevligt :) Blev lite eftersläck här hemma, bror var oxå på G ;)


Har sovit nästan hela dagen, gick upp typ nyss.. Helt otroligt att man kan vara så trött!


Tyvärr så finns det ju vissa typer, upptäckte att min snygga svarta stövlar är borta, mina bästa gå-bort-boots :(

blir jätte ledsen.. å det var ju inte så att det var okända människor här heller men aja..


Å sitter å har ångest.. usch just nu är jag världens sämsta Sara :( Har dubbelbokat mig..

Bjuden på middag hos styvmor Susanne, samtidigt som jag är bjuden på kalas hos Linnéa.. är så kluven.. men lovade Susanne först så antar att det är det "enda rätta".. Men om man kunde vara på 2 ställen samtidigt..


Hm måste sätta lite fort nu ..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards