Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Sara - 4 oktober 2009 18:30

Ja, fy fan nu är livet verkligen inte lätt!


Det här är en såndär dag då man bara vill gå å gömma sig under täcket eller typ gå i ide eller nåt å hoppa fram igen när allting känns bra.. =/


Allting känns jobbigt, konstigt och fel idag.. började städa men orkade inte å gav upp.. sen dess har jag bara suttit inte gjort ett skit, bara blivit mer och mer anti.. och jag känner mig anti för att jag är anti, har ju inte direkt nån anledning..


Eller ? eh kan ju passa på å gnälla å bittra hur mycket jag vill, det är ju min blogg.. å tvingar ingen att läsa så..

Jag har hakat upp mig och kan fan inte släppa att nån jävel tog mina skor från mitt eget hem! Näej, det är fan inte okej.. mina favoritskor och nej jag har inga pengar att köpa nya och ja det stör mig som faaan!


Jag är bitter över att folk oxå tagit sig friheten att rota i kylskåp och skafferi, för nej jag har inte råd å bjuda en jävel på mat för nu är pengarna helt slut.. och ja det känns inte helt okej när det är typ exakt 3 VECKOR kvar till lön..  Jävla bajs varför sätter jag mig själv i såna här situationer ?!


Jag är bitter för att jag har så fruktansvärt ont, för jag "förtjänar" inte det här.. varje gång jag tycker att jag är "frisk" så blir det skit igen, jag orkar inte åka in till sjukan mer, för jag känner mig lika jävla löjlig varje gång.. eftersom att jag inte "ska ha ont" i egentligen..


Jag är bitter över att jag ens sitter å funderar på något som jag inte kan styra över, men jag är bara så jävla less på det här nu, hur jävla svårt ska det va å fixa fram en tid så jag kan bli av med den där cystan?! Å justja dom misstänker ju även att jag har myom ..


Å råkar jag säga nåt på jobbet att det känns jobbigt eller att jag inte mår prima.. så "gnäller hela tiden" eller "alltid fel på dig" å blablabla, de får gärna ta över jag har lessnat för ungefär sisådär ett år sen!


asså, jag vill bara ha tillbaka mina skor! man snor fan inte nåns skor.. :(

Av Sara - 4 oktober 2009 13:15

Ja, Jonna ringde å väckte mig idag runt halv elva typ?

Å sa att hon var på väg hit och skulle fika.. så det var ju bara å pallra sig upp dådå..


Hon tog med sig sin lilla hund Vickie, och oj vad arga mina små kissemissar blev..

HAHA, Gumman såg för rolig ut! fick jättestora ögon å burra upp sig så hon såg ut som en hårig boll..


rätt larvigt med tanke på att Vickie är mkt mindre än både Gumman & Lillen.. 


Men dom vara bara här på en snabbfika.. åkte för en stund sen, å brorsan har också gett sig ut en sväng..

så nu sitter jag och glor lite.. ;P

Av Sara - 4 oktober 2009 03:00

Hm, känner mig som världens idiot.. eller inte bara känner.. vet att jag är det..

Borde inte ha lämnat Linnéa "i sticket" på hennes kalas..

Jag borde ha varit där för jag vet hur gärna hon ville det.. å ändå så var jag inte det.. O jag vet att jag har gjort dig ledsen gumman..


Fan, ibland blir det fan bara fel hur man än vrider å vänder på det..

SKIT!

Av Sara - 4 oktober 2009 02:15

Mjaha, då var man precis hemkommen från en super mysig & trevlig kväll hos Susanne..

Det blev Kälknöl (vet inte hur det stavas men låter så ;P) Hur gott som helst, finns nog inget godare än älg tror jag..


Blev ju lite vin också ;) hehe, sen fick jag massa teckningar av barnen :)

Fick träffa Susannes nya kille Jimmy & hans son Martin oxå.. de e inte klokt va tiden går fort.. och hur allt kan förändras.. för 3 år sen bodde jag fortfarande med Pappa, sus & tjejerna.. Mycket har hänt sen dess..


Hur som helst har haft en kanonkväll! :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards