Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Sara - 16 oktober 2009 23:45

Wow, vilken lång dag det har varit..

Linn fyllde ju 8 år idag, och eftersom att varken mamma eller pappa är hemma, så var jag ju tvungen att anstränga mig lite extra så hon inte skulle känna sig ledsen..


Det blev tacos till middag, Martin & Jimmy (Sus pojkvän & hans son) kom över och åt med oss också  :)

Sen kom Momii, Lasse, Ida & Jonte oxå.. så fikade vi och Susanne hade förberett en liten skattjakt åt Linn, vilket hon tyckte var jätte roligt!


Så det var rätt lyckat, Linn var nöjd i alla fall och jag är helt slutkörd..

Så nu blir det sova :)

Av Sara - 16 oktober 2009 08:30

Idag fyller min lilla skrutt 8 år, helt sjukt vad tiden går fort!


Linnéa sov över här, så vi gick upp jätte tidigt imorse å fixade lite muffins å myspys.. sen så gick vi in å sjöng för Linn, så hon och Tove fick frukost på sängen idag :) och Llinn fick "gör dina egna ljus"  av Linnéa i födelsedags present å det var hon jätte nöjd med :)


Sen fick vi hetsa iväg till skolan, å jag har försökt ta mig samman men mår så sjukt dåligt! =/ måste nog tala med läkaren..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards