Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Sara - 13 oktober 2009 23:15

Har varit helt slut idag.. jätte trött och ont i magen..

å tiden gick sååå sakta på jobbet.. Tove ringde å terrade idag igen, hon ville ha med någon kompis hem..

Men det vart för sent, för kompisen.. eftersom jag inte hinner hämta förrän runt 6..


Fan vad allt skulle vara enklare om jag hade körkort.. suck.


Idag var vi lite oense om maten.. För Tovetott dög inte något.. så vi krigade här hemma, å de Tove ville ha ville inte Linn ha.. så de fick bli en kompromiss.. Tove fick äta hamburgare, Linn & Jag åt Cevapcici.. fast Linn ville inte ha couscous till så hon fick makaroner istället..


Sen så övade vi läsning, fick bli rubrikerna i nöjesbladet idag, det gick riktigt bra faktiskt.. blir nog lättare om det bara är en mening i taget istället för en  hel text..


och sen målade vi naglarna och så läste jag en saga :) Det var riktigt mysigt faktiskt :)


Men nu sitter man här uttråkad å ensam.. suck.

Av Sara - 13 oktober 2009 22:45

MM, en polare va o tatuerade sig idag..

han gjorde en skitstor på revbenen typ, eller ah täckte väl halva sidan, 2 drakar typ.. asshysst!


Å de e ju inte så att man blir mindre sugen då.. + att det var typ ett halvår sen jag gjorde min sista.. hm..

men jag vill oxå göra en stor så det gäller att fundera.. sen måste man ju skramla ihop lite pengar oxå ..


vill oxå ha en stor som täcker sidan å kanske går ut på magen lite, så måste väl träna lite oxå.. tatuera nån snyggt på en pluffsig mage känns inte så lyckat ;P


Har ju en massa stjärnor på axeln/nyckelbenet.. så funderar på att göra något som passar ihop med de ..

har en som jag funderat på i flera flera år, innan jag ens skaffade min första..


TATTOOO  


Tycker den e rätt shysst ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards