Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Sara - 25 januari 2012 23:31

Ja, hur många sådana finns det? Nu gick tiden sådär fort igen, känns inte som om jag fått nåt gjort överhuvudtaget :/ har varit påväg till sängen ett bra tag, men kommer på nya "jag ska bara" hela tiden ;P inte lätt!


Räkningarna är betalda i alla fall, så skönt att ha det gjort! :) då vet man vad man har att röra sig med.. Har mest gått runt å fixilurat med lite allt möjligt, nu är min kära mor & Lasse påväg till Thailand, så avundsjuk! & vi har glömt Harry hos dom, sjukt jobbigt ju! Wille letade efter honom igår (Harry är Wille's docka ;P) han brukar ju ligga å kramas med honom innan han ska sova.. men han låg under tvn hemma hos mamma alldeles ensam :(


Vi får åka och hämta honom någon dag, men på fredag drar vi till Strängnäs :)

Vendela fyller ju 1 år imorgon och sen så fyller Liam 7 år om några veckor, så blr kalas för hela slanten! Ska bli så mysigt å träffa dom, har redan hunnit gå ett halvår sen sist ju :(


Men men nu blir det sängen, om man ska orka upp imorgon ;)


Natti natti


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards