Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Sara - 17 januari 2012 21:15

Jag skulle behöva förändring, och mindre stress skulle betyda mycket för mig och min hälsa, den här j*vla magkatarren kommer för eller senare att förvandlas till magsår, för helt ärligt så finns det ingenting jag kan göra åt saken just NU.


Men idag var jag duktig, frågade på jobbet om det fanns möjlighet för mig att jobba 7.50-16:50 istället för 8-17, för er kanske det låter löjligt men för mig skulle det betyda så mycket mindre stress, om jag bara hann med 1 tidigare tunnelbana, så skulle jag slippa mitt dagliga sprinterlopp från jobbet till dagis.. & de sura minerna från fröknarna de dagar jag inte hinner.. sjukt trist å va den föräldern som alla fröknar avskyr.


Men självklart så funkade ju inte det, så sjukt löjligt! eftersom att jag alltid är på jobbet 20 i, och från kvart i står vi bara å väntar på att klockan ska bli 17.. så trodde inte att det skulle vara något problem.. men det var det tydligen.. det skulle bli "sura miner" om jag fick dom tiderna.. F U säger jag bara! småsinta äckliga missunsamma människor.. skit samma, jag kan ju inte göra mer än att försöka..


Så då återstår plan B, körkort & bil.. nån som vill birda till det? Nä.. var väl som jag trodde, så skit på er.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards