Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Sara - 16 januari 2012 23:15

Ja nån pulkaåkning vart det ju inte, skit väder.. snöade så fint på dagen å sen var det bara blötsnö & slask, tråkigt! Vilken pissvinter, men men har ägnat mig åt annat typ städning, för de e ju skoj!


Känner mig allmänt rörig & virrig just nu, sugen på förändring.


Men blir väl hoppa in i duschen nu? aningens sent jag vet, men så blir det alltid, tiden räcker lixom inte till.. well hell.


Av Sara - 16 januari 2012 11:34

Snoozade för länge imorse, tur att jag har Elin som ringde å störde skönhetssömnen ;) men jag var så trött! Har lunch, tog med mig matlåda till My oxå, eftersom att jag vet att hon gillar köttfärspaj ;) Känner mig lite småless på vissa folk, just nu.. Men men ska fokusera på det positiva istället, snöar lite ute så kanske blir lite pulkaåkning med prinsen efter jobbet, vore ju mysigt! :) Ny vecka, har inga planer över huvudtaget den här veckan, ganska skönt faktiskt! :) Så nu har jag dödat lite tid på att skriva typ ingenting egentligen ;p haha.Have ā nice day.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards