Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Sara - 10 januari 2012 07:06

Har jag många av, det gäller bara att förverkliga dom också.. Lättare sagt än gjort?Mitt största mål i år är att fixa körkortet, jag ska banne mig ha det innan jag är 25! Skulle vara skönt å ha det redan till sommaren, men jag är realist ;) gäller bara att få tiden & ekonomin att räcka till! Men det löser sig nog ;) skulle underlätta såå mycket för mig.. Hade ju varit skönt om man hade någon att köra med, men vill man nå sina mål kan man inte räkna med någon annan än sig själv.. Annars skulle jag väl redan ha haft det? Är på väg till Jobbet nu, Wille var som en ängel imorse. Inget gnäll och inga utbrott, han satt å mös och kramades bara, gick så smidigt allting så fick vänta på bussen i nästan en kvart ;p & vår favorit fröken är tillbaka efter 4 veckors semester.. Gissa om prinsen var glad? :) Ha en bra dag :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards