Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Sara - 15 januari 2012 22:44

Haft en jätte trevlig helg :) i fredags var det dock jäkligt lugnt, Wille var supertrött (som varje fredag) men jag hann peta i honom lite mat innan han somnade i alla fall.. jag var ju oxå helt slut, så somnade faktiskt på soffan ;)


Igår hade jag & Wille mysdag hemma på förmiddagen, dansade och sjöng ♥ så jäkla underbar son jag har!

sen mötte vi upp Ida i tumba, glutta runt i affärer och tog en fika :) mysigt!

& sen hade jag tjejkväll med finaste Karro, möttes upp i stan.. Sen åt vi på indisk resturang, sjukt gott! sen blev det bio, "The darkest hour" helt okej faktiskt :) och sen kände vi oss lite ölsugna så vi drog till Bar 54, blev kvar där till stänging, och sen kom Karros pojkvän å hämtade oss, och så körde dom hem mig till mamma! :)


 

Idag har vi mest myst och tagit det lugnt hemma hos mamma, var väl hemma runt 4 och då kom småtjejerna hit, jätte kul har inte träffat dom på hur länge som helst och deras mamsing behövde ett litet break på ett par timmar.. och Wille tyckte de var kul å ha mini mostrarna här.. blev köttfärspaj till middag & sen bakade vi muffins ;P


     


Har varit en mysig helg.. lite trist att folk sak pika att jag var ute.. inte för att jag bryr mig så, mest störande att de är missunnsamma och inte förstår att mitt enda sociala liv är jobbet.. så jag kommer att fortsätta unna mig ett par barnfria timmar då och då.. sen kan ni tycka och tänka vafan ni vill om det :)


Aa, kan väl räkna med en sömnlös natt, Wille somnade inte förrän efter 21, och har väl sammanlagt sovit en halv timme sen dess :/


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards