Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Sara - 12 januari 2012 23:00

Katastrof dag, började med att försova mig en sisådär 3 timmar, härligt!

vaknade klockan 8 då jag skulle börja jobba, så ovärt! men jag var på jobbet efter en dryg timme, bra jobbat! sprang som en dåre mellan hem-dagis-& buss..


Bara där känns det ju som en riktig piss dag, men flöt väl på helt okej..

Fick samåkning från jobbet, så det ordnade upp sig, tills jag kom till dagis å prinsen inte ville följa med hem, hysteriskt utbrott och alla hans fröknar var där eftersom de hade planering..


Sen gick det bara utför, ville leka med Elin idag, men hon kunde inte.. hade behövt sällskap idag känner jag, kom hem insåg att mjölken var slut, bara ge sig ut i kylan igen.. Wille måttligt road av det förstås!


Lyckades slå hål i skallen på mig själv.. höll på å plocka in disken och hoppa rätt upp i köksluckan som stod öppen, fy i helvete så ont det gjorde! jag lovar jag såg stjärnor, så jag låg på golvet å kved en stund.. har en snajsig bula, å en hårtuss fattigare.. perfekt!


Men nu låter jag ju så bitter, vilket jag inte är.. har bara haft en sån "där" dag..

Men lyxade till det med en lååååång dusch och lite lyx ;)

 


& mys med finaste kissemiss!


 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards