Alla inlägg den 18 september 2011

Av Sara - 18 september 2011 22:14

Veckan har flugit förbi! har gått så himla fort, och helgen ännu fortare, den e ju redan slut ;P Har inget uppdrag ännu för imorgon..

Å sitta i poolen e fan inge kul ;P iaf inte när man knappt få jobba..


Hoppas hoppas hoppas att de har nåt kul uppdrag till mig imorgon :)


Idag har vi inte träffat någon, riktigt trist faktiskt.. när man har tänkt sig annat.. men får acceptera att jag inte direkt är prioriterad på nåns lista.. få allt för ofta höra "Oj, jag tänkte inte på dig" får skaffa mig fler vänner ;P eller en rik karl skulle ju va ännu bättre.. eller behöver inte ens va rik, bara så man slipper sitta ensam typ varje kväll..


Är lite sådär lagom less på att vara celibat nu, men vafan hittar man nån då?Jag lyckas ju bara hitta "speciella" som sen visar sig vara exakt samma svin som den förra.. lustigt dedär.. men nu har tiden gått fort.. 1-2 år sen? Mr.R vilken bubbla.


Haha, aja jag lever vidare på "de finns en för alla".. för de e väl klart man inte vill vara ensam hela livet.. även om de riktigt bekvämt ;P Jaja, blablablabla..


Har haft en mysig & busig dag med min underbara lilla prinskorv, vilken jävla lyckans ost jag är ändå, har en så otroligt underbar liten kille, fantastisk är han, får mig att le 100000 ggr om dagen, minst!

 

Nä men nu blire sängen, måste ju ändå vara redo för utbokning kl. 6..

Natti natti!

Av Sara - 18 september 2011 16:45

Skön låt, med skön text :)


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards