Alla inlägg den 17 september 2011

Av Sara - 17 september 2011 22:45

Har haft Karro här hela dagen, vi har fikat, ätit mat, badat prinsen 2 ggr eftersom e lite risig ;/ tror dock att det är tänderna för saliven rinner som en flod ur munnen på honom.. 


Sen har vi ju busat & myst en massa.. och wordfuedat ;P haha, jäkla djävuls spel, man blir ju besatt ;P


 

Nä nu e ja ruskigt trött, så blir sängen på en gång!


Ciao!

Av Sara - 17 september 2011 11:00

Ja, välkommen till insektsriket (min lägenhet) när jag flyttade in fick jag myrinvasion.. myror överallt, sen har jag ju haft dehär med tvestjärtarna.. och nu när jag höll på å städa stötte ja på inte mindre en tre spindeljävlar.. jag avskyr spindlar, eller insekter överhuvudtaget har oxå fått gråsuggor på balkongen, så vidrigt!


Igår åkte vi till mamma, hon ringde när jag var å hämtade Wille på dagis, så hon bjöd på pizza å så sov vi där.. mysigt! Lasse e bortrest så jag mamma & prinsen sov i deras säng :)


Men snart kommer Karro, så ska lägga på ett kål!


Tjing!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards