Alla inlägg den 14 september 2011

Av Sara - 14 september 2011 22:36

Hade en riktigt trist natt inatt, kom i säng försent.. Wille vaknade och var hysterisk, gick knappt att lugna honom.. mardrömmar? växtvärk? tandvärk? ingen aning, ledsen var han.. å precis när jag fått honom lugn å han höll på att somna bredvid mig.. hör jag ljud i sovrummet, hade väl inte stängt dörren helt så katterna hade tagit sig in (sovrummet är förbjudet område för dom) & jag blev så jävla rädd höll på å somna själv.. kaos blev de, flög upp ur sängen å va så jävla förbannad.. usch :/


men aa Wille somnade väl inte förrän halv 3, katterna röjde omkring.. självklart försov jag mig, men kom iväg snabbt så blev bara några minuter sen till jobbet.. but still, irriterande..


Fick iaf åka me en arbetskamrat idag, så jag hämtade prinsen halv 6, de känns så jävla bra med dagis, fröknarna e helt underbara, och de e så förtjusta i wille, och han i dom med.. alltid glad när man hämtar..


men nu blire sängen, tänker fan vakna i tid imorgon! :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards