Alla inlägg den 8 september 2011

Av Sara - 8 september 2011 14:45

Det är verkligen svårt att vara positiv just nu, min kropp är kaos och även mina känslor.. jag mår verkligen piss av allt de här.. jobbet & ekonomin, ringde å pratade med facket igår, tänkte om de kunde hjälpa mig på nåot sett, de enda rådet jag fick var "leta efter en ny arbetsgivare" hmm.. undrar varför jag är med i facket? kanske just av den anledningen att jag ska slippa leta efter en ny arbetsgivare? trött blir jag..


& jag ororar mig för allt, det grämer mig verkligen, har ingen aning om hur min eknomi kommer se ut kommande månad, å det tär på mig vill jag lova.. jag är ensam försörjare av mitt barn.. å jag har väl jobbat 5 dagar sen jag började för 3veckor sen, känns lovande.. och inte en enda dag av dom har jag jobbat heltid.. dehär suger :'(


Men jag försöker hålla huvudet högt, klistra på ett leende, de är ju ändå inte bara elände, jag har världens underbaraste son, han är så fin & glad & rolig.. älskar honom mer än allt..


 

Av Sara - 8 september 2011 02:47

Buuuuhuu, sömnlös är jag.. Har paniik ont i revbenen kan knappt andas, eller röra mig, svettas som jag vet inte vad.. Så nu hamnade jag ute på soffan, kan inte ligga ner, gör för ont, vafan ska jag ta mig till?

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards