Alla inlägg den 12 september 2011

Av Sara - 12 september 2011 21:38

Ja, hjälp va den här dagen gick fort! Fast det var ju iof skönt, hämtade Wille precis innan dagis stängde.. han var helt ensam kvar stackarn :/

dom talade om för mig att han bara sovit 20min på hela dagen, helt ortoligt att han fortfarande var pigg!


Skönt att vi  bor nära, hemma på 5 minuter.. kasta in en matlåda i mikron, så han skulle hinna äta innan han blev övertrött, och han var så glad :) skruttisen..


hann med lite bus & mys oxå..


Såhär går det om man glömmer stänga toadörren, nåt som Wille tycker är mycket intressant, vatten och toapapper, så de åkte ner i toan ;P haha!


Har knappt suttit förrän jag kom hem, kastade i mig lite mat jag med, sen nattning, sen städa/diska å allt annat.. puuh.. jobbar på samma ställe imorgon så nu hoppas jag fan att jag inte försover mig!


Ska snart gå å lägga mig så..


Tjena hej!

Av Sara - 12 september 2011 08:49

De e så typiskt mig, självklart lyckades jag försova mig när jag för en gångs skull har ett uppdrag! Vakna 20 min innan jag började, stressigt värre.. Är påväg till jobbet nu iaf, kommer va 1 timma sen, chefen har redan ringt å skällt.. Å jag känner mig så dum! Men men bara visa vad jag går för, kan ju jobbet å vet att jag är GRYM! Så nu kör vi :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards