Alla inlägg den 11 september 2011

Av Sara - 11 september 2011 22:45

.. heter dagens färg, riktigt guldig! och kommer från H&M :)

 

Idag har vi hängt med Elin hela eftermiddagen & kvällen :) vi va en sväng i centrum och handlade, och sen gick vi hit.. Wille har varit på knäppo humör å growlat (stavning?) tills han fått hostattacker..


     


Vi gjorde hemlagad pizza, med massa mumsigt på, så jävla gott! ;)


 

Nu har jag förberett inför morgondagen, ska upp tidigt.. måste åka från tumba strax innan 7 så Wille går hela dagen imorgon på dagis :/ hmm..

Men nu e dags å hoppe i säng!


Natti natti!

Av Sara - 11 september 2011 22:15

Måste bara visa något knäppt, lite skrämmande hur jag funkar på nätterna.. ibland vaknar jag mitt i natten.. kommer på något å skriver upp de, eller så kan de vara en dröm.. lite tidigare idag fick jag ett jätte sött sms från Linnea, å när jag skulle svara så skickade jag iväg nån konstig text;


 

alltså förmodligen något jag har knopat ihop mitt inatten, men fattar ingenting?!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards