Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Sara - 28 juni 2011 22:48

Har varit rätt dålig på att uppdatera de senaste dagarna, men har faktiskt inte haft tid, å inte nån vidare lust heller ;P


Midsommarafton firade vi med mamma & gänget, först var vi på Hågelby och gled runt, fikade lite å så, mamma matade Wille med tårta i smyg, ajabaja! han vart typ hyper, och fick väl byta blöja typ 4-5ggr på 1 timme.. Men sen var vi hemma hos mamma, käka middag & hade de mysigt :) Jag & Ida drog iväg till lokalhaket å shaka loss i typ 1 timme, å sen hem igen ;)


 

I lördags så var vi med Elin typ hela dagen, hade lördags mys ♥ dock var det ju inge vidare väder :/ lite tråkigt.. Men hon käkade här å sen så kollade vi på SATC filmen  :) love it!


  Skagen ciabatta till middag ;)


I söndags så var det kalasväder, Mamma kom hit o fikade, sen var jag & Wille ute på gården och busade lite, men han är så snabb den lilla rackaren, och fast vi har en stooor gräsmatta, så skulle han bara ut till vägen ;P & dessvärre har inte vi nån shysst lekmark, gammal & skruttig och full med kattskit, så i den leker vi aldrig..  annars har vi en jättemysig innergård faktiskt :)


 


  Min lilla suris..


         

Men efter bad, och en fjantig mamma så blev de gladare miner ;)

 

Igår var vi ute hos pappa i Rosenhill hela dagen, riktigt mysigt.. vår kusin Fia&hennes dotter Julia är och hälsar på oxå, så alla systrar var där, fick lite sol oxå ;) annars brukar Wille inte alls uppskatta att vara ute i värmen , även om de e skugga.. men där hade han ju massa som roade honom ;) Jag badade oxå, i pappas pool :) sen åkte jag, Ida & prinsen hem å käkade, och så kom kusin Lisa förbi en sväng, så dippade vi grönsaker :) myys ♥


 

Idag har Lisa varit här hela förmiddan, hon passar väl på å umgås, för om 1 månad flyttar hon till Nyköping.. Sen gick vi till centrum och handla mötte Elin, hon gick hem för en stund sen.. imorgon bär det av till Karro, mysa lite ♥

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards