Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Sara - 10 juni 2011 20:30

Blev en sväng till Skärholmen iaf, vi mötte Karro där :)

Men vilken helvetisk bussresa, dumt av mig att inte tänka på att det skulle vara snooorvarmt på bussen, sen skulle en envis på med elrullstol, och 150 barnvagnar tvingade sig på fast de inte fanns plats.. kaos, jag var omringad av slibbiga människor.. usch!


Men vi hade trevligt iaf, kollade lite i affärer å så, hitta väl inte nå speciellt, blev lite shorts till prinsen, å nån födelsedagspresent ;)


Men Wille sov inte på hela dagen stackarn, så när vi kom hem va han helt slut!


  orkade knappt äta middag ;P


Imorgon ska i träffa Karro igen :) vi ska till hennes mamma å käka middag å sen kanske hennes lillebror Philip ska få klippa mig :)

Av Sara - 10 juni 2011 08:45

Mini vakna pigg & glad som vanligt vid 7, jag sover ap dåligt på nätterna just nu, jätte ångest för att prinsen ska börja dagis, kommer ju knappt få träffa honom :'(


 

Men men, frukosten är intagen, Wille har sin fina "Lilla My" pyjamas som han fick av my ;) längesen jag träffade henne nu, saknar!!!


Skulle vilja åka till skärholmen å glo lite (nu när man har några kroners över) men vi får se vad de blir..


Tjing!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards