Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Sara - 22 juni 2011 23:24

Tjejerna sov ju över här igår, vi gick väl upp ganska sent, men prinsen hade lite svårt å somna igår.. kan ju bli lite kinkigt av sprutorna, och han har varit ovanligt kinkig idag, han är ju för det mesta superglad :) Men imorse såg jag att en till tand har tittat fram :)


 

Var ju på BVC igår, och hon sa att jag ska borsta tänderna med tandkräm redan nu, trodde inte man skulle göra de förän dom blev lite större, men även om jag försöker borsta tänderna varje dag på honom så tycker han att det är jätte obehagligt ;p


& hon frågade ju oxå om han har börjat gå eller sagt några ord.. och jag sa som det var, att han säger typ "mamma" & "Hej".. och att han inte verkar alls intresserad av att gå, han står ju själv å så.. men igårkväll då minsann hajja han grejen med lära-gå-vagnen, så då raceade han runt här, och samma sak imorse..Och idag så sa han "Titta" :) hihi..


  Ser riktigt kaxig ut ;)


Prinsen har sovit lite konstigt idag oxå, lite kinkig och har sovit lite mer än vanligt.. Så Tove & Linn bestämde att vi skulle baka idag igen, så det blev hallon-cupcakes.. har aldrig gjort sånna innan och Tove ville gärna prova :) sen så kom Karro förbi oxå med två blommor till mig ;) mitt ena fönster har pydits av 2 små vissna stackare som jag försökt få liv i så hon tyckte väl det var dags att byta ut dom ;P, Susanne hade samma tanke, när hon kom och hämtade tjejerna så hade hon med sig 2 kärlekspelargoner till mig :) jättefina!


  Såhär blev cupcakesen, nästan lika goda som de ser ut ;)


Karro stannade på middag och precis efter att hon gått kom Elin förbi på en fika, så har varit full rulle här idag, har dock inte fått så mycket gjort, hade tänkt å dra till lekparken.. men vi va så sega på förmiddan, så när vi väl var redo så var Wille jättetrött ;/ så blev ju som sagt inne-bakardag istället..


ska försöka framkalla bilderna från Wille's 1 års dag, men dessa digitala framkallningssidor tar sååå lång tid ju!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards