Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Sara - 9 juni 2011 23:48

Har gjort naglar idag med på Ida's kompis Linda & hennes storasyster! Jätte kul :)


Jag & prinsen var ute å hängde på gården i eftermiddags.. mysigt, han kryper fort som satan, och ställer sig upp hela tiden, såå duktig så :)

& det är BARA 10 dagar kvar tills min prins fyller 1år!


  Mammas stora kille..


Men vad ska man köpa till sin skrutt? massa roliga leksaker kanske? hihi, ja han har ju inte sagt vad han önskar sig, så jag får bestämma det :)

Av Sara - 9 juni 2011 15:35

Idag har jag varit helt slut, ända sen jag vaknade..


Ida kom hit igår kväll å fixa sina naglar, sen så snacka vi en massa strunt, och så va klockan halv 1 helt plötsligt, och hon är ju en riktig hurtbulle så hon skulle prompt gå hem mitt i natten, är ju några kilometer att gå från mig till Salem, men jag höll henne sällskap i telefon..


 

Blev iaf sent i säng, kan ju vara därför jag är trött och seg idag? :P

ska i alla fall göra naglar ikväll oxå, kul! de va längesen ;P


bjuder på en riktigt gammalbild från familjesemester i Italien;

  spinkisen i blått är jag ;P

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards