Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Sara - 16 juni 2011 23:23

Det är jag det, haha.. Visste att jag skulle till BVC den här veckan 1-år kontroll och vaccin, kollade i måndags, bra.. ska vara där torsdag.. men så kollade jag på lappen igår eftermiddag, och skulle ha varit där igår kl.11 åh så typiskt mig!


Skulle ringa och boka om, men de har ju bara telefontid mellan 9-9.30 så ringde imorse, men då var hon ju ledig! Aja, får göra ett nytt försök imorgon..


Har tagit tag i saker å ting, och äntligen öppnat ett eget sparkonto till prinsen (tog ju bara 1 år eller så ;P) så nu har jag fört över pengarna dit istället :) har ju inte kunnat spara så mycket, men det ska väl ordna upp sig när jag börjar jobba :)


Lyckades även dubbelboka mig dubbelt idag.. haha ;P jag hade bestämt med karro på eftermiddan, men lyckades bestämma med både Ida & Lisa så det klaffade precis när jag skulle träffa Karro ;P HAHA aja, sen kom ju Elin oxå.. no harm done vi kan leka många ;)


& det är såå kul och upptäcka nya små egenskaper Wille har, när det var dags för läggdags satt han och pillade med en krämtub, och när jag tog den fick han ett vredesutbrott å sparkade med benen, flaxade med armar, å gav ifrån sig ilskna tjut, haha det såg så kul ut!


Tror jag eventuellt har gjort mig lite osams med min mamma (hoppas inte) men nu blir de sova!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards