Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Påskhelg.

Av Sara - 25 april 2011 23:41

Jahapp, då vart helgen lite längre och den nya veckan lite kortare.. ;P


I fredags hade vi besök av mammas kusin Linda & hennes son Jamie, och sen kom Karro&Nestor, de avlöste lite varandra så ingen lugn stund på hela dagen, och då är det ju heller inge kul å sova tycker Wille ;) Men dom åkte runt 6, vi käkade lite middag å så, men Nestor hade inte heller sovit nån middag.. så dom åkte hem (:


Jag & Wille städade å grejade å vid 7 slockna han som ett ljus, å jag var såååååå uttråkad efter att ha haft fullfart hela dagen, till att inte ha något att göra, bara sitta ensam å glo ;P


 


I lördags tog vi de lugnt hela förmiddan, var ute en sväng i parken, å sen badade prinsen, å fasen va kul han har, han älskar det.. plaskar å sprattlar som bara den ;)


  Busunge ♥


& medan han tog en powernap, passade jag på å få lite sol ;) & sen drog vi till mamma :) hade myspys hela kvällen, god mat å trevligt sällskap..



Ida e nästan lite lik Ozzy? ;P



HelloKitty power!


 

Tuffa va? ♥


Igår var de dags för middag igen, fast med styvbrorsan & Flickvännen, men de ringde en halvtimme innan dom skulle vart där å sa att de var sjuka (bakis?) mamma blev jätte ledsen å besviken, hade gått upp tidigt å lagat mat nästan hela dagen.. men de ersattes av Susanne & småtjejerna, så kul att få träffa dom! pappa har ju varit borta i snart 1 månad, brukar ju träffa dom typ varannan vecka när dom e hos pappa..

Så var jätte mysigt igår med, men hade ingen lust att åka hem, så sov kvar en  natt till :)


   

Prinsen älskar att gunga, han skrattar å tjuter :) goding ♥


Idag har vi tagit det lugnt, var å fikade, hängde lite i parken.. sen åkte vi hem mötte elin, och så har vi umgåtts med en hela kvällen :) skönt, så slapp jag sitta här själv ;)


    Prinsen har börjat med en ny min oxå :) rynkar på näsan å väser, undra vart han fått det i från? ;)

 
 
Ingen bild

Tove din syrra

29 april 2011 16:30

Aww du är så sööt min älskade syster! <33

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 juni 2014 23:13


Idag har vi firat prinsen i förskott, blev lite hastigt och oplanerat i år, men är såå mycket annat som händer eller inte händer, förvirringen är total och har väl inte kontroll eller koll på någonting just nu. Men några tog sig tid å att komma, o...

Av Sara - 29 april 2014 07:06

Igår var det en dålig dag. Riktigt dålig. Ena skiten efter den andra, mestadels mitt eget fel.. Men fan man är bara människa men att andra ska göra allt så omöjligt att lösa ;( oh well. Det gör bara allt såå mycket värre, försöker spara pengar t...

Av Sara - 23 april 2014 06:59

Påsken är över och fick en extra ledig dag, vilket var skönt :) hann inte med nånting i alla fall känns det som.. Bara slöa ;P Köksprojektet blir aldrig klart, så hemmet känns som en katastrof. Får se om min målarvän har tid att komma denna vecka ...

Av Sara - 9 april 2014 06:55


Känner mig ungefär som vädret trist & grå :/ behöver förändring nu, behöver sömn! Vill bara bli pigg & glad igen.. Men men inget får man gratis här i livet.. Så bara kriga vidare och hoppas på förändring, om jag bara får tillbaka sömnen så löse...

Av Sara - 1 april 2014 07:03

Får jag för dålig uppdatering ;P Så ska försöka bättra mig, men har inte mycket intressant att skriva.. Befinner mig återigen i en situation där jag väntar på ett slutdatum på jobbet, eftersom att de flyttar i sommar :( jätte trist eftersom ja...

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards