Alla inlägg den 11 april 2011

Av Sara - 11 april 2011 23:26

Har varit kanon väder idag, gick ut på en promis me easytones, herrejävlar har redan träningsvärk ;P men det var mycket varmare ute än väntat, kändes som att man hade lite mycket kläder, kanske dags att slänga fram vårjackan?


 


handlade lite mat oxå, nu finns det inte en endaste krona på kontot, underbart! blää jag kräks på min ekonomi, de e typ enda anledningen till att jag vill börja jobba igen, då kommer jag & prinsen kunna göra ngt annat än att överleva.. Dagen har varit ganska lugn, prinsen har precis blivit frisk.. så ville ta de lite lugnt..


 


har spenderat större delen av helgen hemma hos momii.. eller i fredags var Karro här, har inte träffat henne på jätte länge, så de ve trevligt :)

Men i lördags kom mamma hit och fikade och så hade hon med sig ännu mer kläder till mini (vad skulle jag gjort utan henne?!)

  Prinsen fick en ny jacka :)  


Vi följde med mamma hem, och sen fick Ida var barnvakt ett par timmar medan jag & mamma var på bio :) vi såg "Hur många lingon finns det i världen?" å vilken söt film! jag skrattade & grät.. den var jätte mysig, och så var det hur mysigt som helst att få åka iväg med mamma på bio, guldvärt!


Sen kom brorsan & Sara hem från Cypern igår, så blev middag och mera mys hos mamma, har varit en jätte bra helg! :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards