Alla inlägg den 7 april 2011

Av Sara - 7 april 2011 22:56

ljus, överallt här hemma varje kväll.. dels för att det är mysigt, dels för att de e ruskigt kallt i min lägenhet, speciellt när de blåser, men också för att jag samlar på dem små aluminiumkopparna, å nej jag är inte nån knäpp samlare, jag samlar åt Fia's lillasyster som har en tävling med skolan.. den klass som får in flest vinner en klassresa :)

Så jag hjälper gärna till, har ju lite av en fetish när det gäller ljusstakar.. har många!


 

& idag fyller willes "pappa" år (om man nu kan kalla honom de?) känns så jävla sjukt, att den människan är en del av Wille, att han är Willes pappa.. de e ju bara helt sjukt! har inte sett honom på typ 1&½ år.. och tror de e ungefär 1 år sedan som jag pratade med honom på fejjan, om hur han ville ha det, och då sa han såhär:


"jag vet inte.. jag har funderat men de blir som fel hur jag än gör så allt jag kan säga nu e att jag behöver mer tid att bestäma mig.. jag hör väl av mig när jag kommit fram till något"


Han kom inte fram till något, kan man väl säga.. så efter Wille föddes har jag hört av mig ett par gånger, men inte lätt att kommunicera med den människan, men till slut så, dan innan julafton, så fick jag ett sms han ville inte ha med oss att göra alls. fine for me. hoppas han inte ångrar sig, för mig är han en främling i det förflutna, men kan ju inte ignorera det faktum att han faktiskt är pappan till mitt barn..


Allt det där känns så overkligt, känns som hela graviditeten bara varit en dröm, att det inte har hänt på riktigt, har inte ja haft Wille hela tiden ?

egentligen allt som hände för drygt 1 år sen känns som på låtsas..


& det är lustigt att just denna människa blev den som jag skulle få barn med, verkligen lustigt.. det är väl de enda jag kan säga om honom oxå, oseriös å lustig..


Är orolig för min lilla prins :( han käkar ju knappt, ligger bara å gnyr :( det gör ont i mamma-hjärtat ska ni veta!

O

Av Sara - 7 april 2011 19:43

motiverad, orkeslös.. maktlös.


Jag verkligen lider av det här, min lilla prins e så dålig :( feber, hosta, och en jäkla massa snor! Han äter ingen mat alls, knappt att man får i honom välling.. det känns skit! Och han är så ledsen stundtals.. satt upp med honom halva natten å tröstade, min stackars kille :( vilket gör att jag har typ sovit en kvart känns det som..


så den här dagen har jag bara låtit passera har inte gjort någonting förutom det nödvändiga, som jag ändå gör varje dag.. jag har inte orkat eller haft lust helt enkelt.. men nu känner jag lite panik över att jag bara låtit dagen gå, utan att ha gjort något =/


Men kan ju inte göra så mycket när prinsen är sjuk, vill inte ta ut honom i onödan när han redan är dålig..


Hm, får se om jag hittar på nåt, så jag kan känna mig någorlunda tillfreds med den här dagen..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards