Alla inlägg den 5 april 2011

Av Sara - 5 april 2011 12:02

så vi kör ett bildinlägg på vad vi har haft för oss den sista tiden..


Mostrarna & morfar var här å busade lite (:  


 

Prinsen har börjat med nya miner..


    

fler tänder har kikat upp..


 

Badat!


Vi var & hälsade på Veronica, Alex, Liam & Vendela i stängnäs

 

 

Sötaste lilla sessan!


 

Promenerat i vårvädret (:


  & mini har börjat vägra sitta i vagnen, han ska vända sig och stå i vagnen.. och eftersom att han är så liten och slank så går det på 3 sekunder.. så hur får man barnet att sitta still?


Min glada lilla prins har bytts ut mot en liten gnällspik, han gnäller från morgon till kväll, spelar ingen roll alls hur mycket man busar eller sjunger, ingenting är bra.. väldigt frustrerande.. hoppas det går över snart bara.. Idag ska jag nog försöka ta mig till öppnis, se om det gör han lite gladare ;) (och kanske mig oxå!)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards