Alla inlägg den 18 april 2011

Av Sara - 18 april 2011 23:36

Solen bjöd på sina strålar idag igen :) härligt! började dagen med tvättstuga kl.7 har kommit fram till att den tiden passar bäst med willes sovtider så.. men han avskyr tvättstugan, vilket är helt förståeligt, för det gör jag oxå, kånka unge & tvätt fram o tilllbaka hela förmiddan ;P


Så blev lite sol på balkongen idag med :)


Sen mötte vi upp Ida i centrum, sen lite lekparkshäng å sen gick vi hem igen.. å så blev de strömavbrott lagom vid middagstid, fyy va drygt!


Ida skickade ett sms till mamma (i smyg), å sa att jag inte hade nån el.. hon ringde upp på 3sek, å undrade varför jag inte hade nån el, och om jag inte hade betalt räkningen.. tack för de förtroendet ;P


visst att jag har dålig ekonomi, men klart jag sköter räkningarna! Men 2 svältdagar kvar, sen kommer det pengar (:


Har städat hela hemmet, så inatt kan jag sova gott, allt är rent tvättat, undanplockat.. najs!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards