Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Sara - 14 juni 2009 19:10

Sitter å funderar på om jag ska färga håret brunt? =/

e trött påden här jäkla utväxten.. å jag har ju hårfärg hemma .. 


hm..

Av Sara - 14 juni 2009 18:56

Har haft en riktig moff- eftermiddag..

Kusin Lisa kom hit och ville prata lite.. vi köpte glass & godis & cocosbollar.. fifan.. har moffat som fan, så nu mår jag bara illa =/ uäk..


Sitter här och funderar på om jag ska ta tag i saker o ting.. typ städa eller nåt, det behövs ju uppenbarligen alltid.. ett evighetsprojekt som aldrig tar slut.. Suck.. undrar om man ska försöka tvinga bror min att hjälpa till ?

Av Sara - 14 juni 2009 14:25

... i Edward i "Twilight"..

Synd att sånna karlar och kärlekshistorier bara existerar på film..

Men jag gillade den som fan.. den var riktigt söt.. 


Men men filmkvällen var väl helt okej, vi kollade på en "Shopoholics bekännelser" (typ, vet inte vad den heter?) Sen kollade vi på "Twilight" (Jag är kär!) olch sen så kollade vi på "sex-drive" (Helt störd film! HAHA) vart rätt sent så jag somnade mitt in i sista filmen ;P 


Ingenting slår en tårta bakad med kärlek.. (Linnéa förstår vad jag menar)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards