Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Sara - 3 juni 2009 21:30

Fyfan va less jag är på den här otacksamheten..

Kommer hem rätt sent för att jag varit på tjejernas sommarfest.. ingen har rört ett finger.. jag kommer hem frågar är du hungrig? annars skiter jag i å laga mat..


Joda Jonathan är hungrig, jag ställer mig och lagar mat. å nu när maten är färdig, ja då har man helt plötsligt "ångrat sig" vafan?!


E så less, ge mig en egen lägenhet nu tack!!!

Av Sara - 3 juni 2009 20:30

Japp nyss hemkommen från sommarfesten.. det var typ picnic å brännboll ;P

tyvärr var jag tråkig och tvärvägrade brännbollen..  Men de va mest för att jag vet hur dålig förlorare Tove är som jag inte ville vara med (Vi kan skylla på det iaf ;)) Det var väl lite halvmysigt..


Men det hade ju regnat hela dan, men som tur klarnade det upp, men blåst kallt som fan, burr! Satt mest å käka bullar & kakor :) hihi..


Haha, asså alltid.. jag ser tydligen ut som en mamma eller ? hade väl hunnit va där i 3 sekunder innan Tove's klasskompis kom fram å fråga om jag var Tove's låtsasmamma.. Fan oxå! Haha.. Å jag som är så himla lik min pappa! men men antar att det är så pass vanligt numer.. men ändå.. HAHA..


Nu ska jag iaf laga mat till mig & min bror :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards