Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Sara - 6 juni 2009 16:10

Oooja.. vilken studentmottagning det vart igår!

Åkte superstressad efter jobbet till Tumba,det var ju inte bara Linnéas lillebror som tog studenten, utan även hennes mamma's födelsedag så kunde inte förmå mig att komma dit tomhänt, så jag stressade till blomsterhandeln och köpte en blomma, å sen till ica å köpte kattmat, sen hem mata katter & byta om..


Missade bussen, var ju redan sen så blev jätte irriterad å började gå istället efter som bussarna bara går varje halvtimme.. då kom det en helt okänd buss som gick vi skäcklinge :D


Kom till Linnéa, fick mat massa glada och trevliga människor där.. fick vin, champagne, then it was ON! vi satt å var sociala å trevliga, sen blev det Lilla Picasso i storvreten, tvingade med oss Stoffe & Tommy oxå ;) mötte Tobbe där.. blev väl ett par öl och ett par shotar där.. dansade å va sociala.. (jag var totally drunk & dansa som en dåre) blev, alltfrån dansmoves som "plocka äpplen" till "tjernobylbarnet" och andra konstiga påhitt.. haha..


Well när det stängde drog vi vidare till Tobbe,  festade vidare där.. så jag var väl hemma kl.7 imorse.. aningens sliten.. vaknade kl.12 har dock inte hunnit med så mycket än.. haha..


Men men ska börja laga mat & fixa snart.. sen blir det in till stan o festa med Jonna & Karro.. så det blir en 2-dagars den här helgen med..


Sara & Linnéa dansar tryckare, this is love people!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards