Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Sara - 9 juni 2009 23:44

Åkte å mötte Karro i Liljeholmen idag efter jobbet, vi käka McDonalds.. hehe onyttigt! å dom har jättefina glas nu, kille i kassan hörde dock inte att jag ville ha plusmeny, så blev inget glas för mig :( orkade inte krångla med honom heller för han såg helt förstörd ut, stackarn!


Efter det åkte vi till Karro, drack kaffe åt gifflar å gott&blandat.. våran fika standard numera ;) sen satt vi å kollade på våran resa å vårt hotell, längtar som fan.. de e mer än 2 månader kvar ju! 18 augusti - Zakynthos here we come!


Kom hem rätt sent, å hittar bror min helt förstörd och söndergråten i soffan med en flaska vin i handen, å Nazareth - Love hurtz spelas på högsta volym..


Först så skrattade jag, blev bara å paff, å sen så var det som tagen ur nån collegefilm.. stackarn, får ont i hjärtat.. han å tjejen har bråkat.. vet inte riktigt om vad.. men hemskt att se iaf! Så har försökt trösta honom nu, blir svårt å somna, fast jag är sjuuukt trött.. klarar bara inte av att se honom sådär.. usch smärta.. 


Det är sådana här stunder jag är hyffsat nöjd med att vara singel.. 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards