Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Sara - 7 juni 2009 16:28

Japp, utekvällen igår vart väl inte jättelyckad..


jag var bakis & seg.. skulle egentligen varit på Jonna's jobb vid 20.. men då var jag typ knappt urstigen ur duschen så .. aa.. jag åkte till huddinge å mötte henne där istället, sen taxi hem till henne, så fixade hon sig.. sen drog vi in till stan å mötte Karro..


Skulle till ett ställe som hette F12 men väl där, såg det rätt olockande ut,  plus att gästlistan bara gällde till 23, så vi hade nog inte kommit in ändå.. och eftersom att Jonna är så liiten så drog vi till Hirchenkeller, rätt värdelöst.. vi gjorde väl typ slut på pengarna å sen drog vi därifrån.. jag följde med Jonna hem.. å när vi kom dit så var grabbarna på G så de blev en liten dart-turnering på fyllan, haha.. förlorarna fick shota å de vart ju jag & Jonna  dådå..


vaknade upp å kände mig totalt osnygg! fifan för å soffa på soffa asså.. helt stel, inte många timmars sömn.. vi drog å käka vid ett-tiden.. mådde ju bara sämre efter de :P sen fick jag skjuts av Cliff till Huddinge, sen hem ta en power-nap en dusch, å sen ringde pappa å så bar det iväg till Momii..


Har ätit massa goda cupcakes, o annat onyttigt hos mamma, men nu är jag en slagen hjälte.. så kudden väntar! 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards