Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Sara - 16 mars 2009 20:47

Har varit en jobbig dag.. jätte mycket att göra och stressigt på jobbet.. så blev det att jobba över med.. alltid lika kul med måndagar.. suck..



Har känt mig lite deppig på sista tiden vet dock inte riktigt varför.. tänkt mycket på det som har varit, och hur jag hade tänkt mig att allt skulle vara nu.. men men det blir inte alltid som man tänkt sig..


Känner mig nog lite misslyckad tror jag, flyttade hemifrån när jag var 18, upp till Hallstavik och kärleken.. trodde att allt skulle bli jätte bra.. men knappt 1 år senare flyttade jag hem till mamma igen.. känns som jag fortfarande inte riktigt kommit på fötter.. Nu har jag ju bott med brorsan i lite mer än 1 år har sökt egen lägenhet i snart 1 år också.. Men det händer ju ingenting! Har i alla fall varit duktig och gått med i a-kassan nu, och jag har ju jobb åtminstone till slutet på augusti.. så jag har väl egentligen inte något att klaga över.. men jag vet inte.. hade högre förväntningar på mig själv..


Har på något vis kanske lyckats göra mig ovän med min Favoritkusin också.. känns ju jättedumt, är bara ledsen för att vi aldrig hörs och hon verkar inte ha någon tid alls över för mig.. saknar ju henne! Men det blev väl ett missförstånd så nu är hon irriterad på mig istället..


Usch, det här är verkligen en hemsk måndag! :( :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards