Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Sara - 14 mars 2009 23:41

Jahopp, melodifestivalen blev ju lite av en besvikelse.. eller aa otippad vinnare iaf..

Men men här ska inte jag sitta å klaga, allihopa är ju 1000 gånger bättre på sjunga än vad jag är så :)


så nu sitter jag här å vinpimplar, med gumman i knäet å crazy brother som lyssnar på sjuk musik ;P "I need a fat girl" Bella protesterar, för hon vill inte bli fet :P


Längtar sååå till tatto-kryssen typ 2 veckor kvar.. it's gonna be awsome :)

Tatueringsmässa på Silja Galaxy.. måste bara bestämma mig för vad jag ska göra först.. har ju 2 tatueringar redan men det är dags för en till.. eller kanske en ny piercing ? de har jag ju oxå 2 st.. Hm, jag vill iaf ha en till fjäril.. skulle vara coolt å ha en på långfingret.. eller handleden..mja måste fundera lit.. för er som vill veta mer om kryssningen ---> www.tattoobaten.se


Av Sara - 14 mars 2009 19:43

Jahapp, ska man försöka summera de senaste dagarna..


Vi börjar med torsdan, gick upp 05.30 som  vanligt, duscha, drack kaffe å sen springa iväg till bussen ;P jätte lugn och skön dag på jobbet :) Efter jobbet åkte jag hem till min käraa vän Karolin, hon bjöd på middag; broccoli-paj, å det var jätte gott! Sen så fikade vi å snackade skit som vanligt :) hihi mysigt..


Fredag den 13:e (den andra för i år)

Ingen otursdag för mig dock :) Mötte upp Linnéa efter jobbet.. så gick vi hem till mig hon hade gjort en smarrig pasta sallad som hon tog med, sen började fixandet & trixandet inför fest.. :P Vi hann med lite vin och ett par shots oxå innan det bar iväg till Solna :) Det var en av Nea´s vänner som hade festen så jag kände ingen, var väl lite småblyg som vanligt, å segstartad..

Men sedan började trollerierna (fanns nämligen 2 trollkarlar där! :D) och då kom jag igång ett tag, innan jag total deckade ;P hehe..


Bakislördag då.

Vi sov kvar i Solna och fick världens brakfrukost :) yummie.. sen tog vi oss till tumba C, skulle handla lite å så.. hörde skönsång från scenen så vi var tvugna å gå å kika.. å där satt vår gamla skolkompis Hampe med gitarr och sjöng.. ashäftigt, och jag var jätte imponerad :) tss..

Sedan tog vi en fika med Tobias å sen hem å skulle ta en powernap.. vaknade ju dock kl 18. :P haha..


Men nu är det dags för melodifestival & myspys! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards