Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Sara - 24 mars 2009 22:34

Tjoho!


Ja den här dagen blev ju allt annat än vad jag hadee väntat mig.. usch så tråkigt :( började bra dock.. med sov morgon å allt, jätteskönt!


Men sen gick allt bara dåligt, i princip allt som möjligen kunde strula eller gå fel gjorde det idag.. såå irriterande.. så det blev ju lite övertid idag med.. kom inte ifrån jobbet förrän halv sex.. inte hemma förrän vid halv 8 typ..  såhimla drygt!


Men men Linnéa kom hit och åt middag med mig iaf :) käka tills jag höll på att spy.. haha. sen kaffe o muffins som vanligt ;)


Fick den där skattedeklarationen.. blev faktiskt riktigt besviken, för första gången måste jag betala tillbaka.. dock skitsumma men ändå.. Beror på att jag flyttat runt så jävligt, olika skattetabeller i olika kommuner.. så de är väl mellanskillnaden eller nåt.. 


Fick paket från H&M idag :) -yeeey!- alltid lika spännande att se vad man har beställt ;P har inte provat något än för de orkar jag inte nu.. mest sommarkläder ändå.. å det känns sååå långt borta med detta rugg väder.. snöade idag igen :( blir inte glad..


Men men nu är det dags för mig att sova.. ser fram emot imorgon då blir det våfflor! :D



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards