Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Sara - 15 mars 2009 18:56

Jahapp då var det söndag igen då..

Den perfekta städdagen, eftersom att man oftast inte har några planer på söndagarna så brukar jag passa på att städa.. då har man tid å behöver inte stressa.. Men idag har jag varit riktigt sego.. så jag är fortfarande inte klar.. 


Har dock hunnit med nästan hela lägenheten :) damsugit, skurat alla rum i alla fall, förutom brorsans men det får han fanimej sköta själv..  Har tillochmed städat toaletten, strykit och fållat (!) gardiner.. man är ju värsta fruämnet ;) hehe..


Blev en liten paus på eftermiddagen.. åkte iväg till Rosenhill och fikade med Mamm, Lasse & Tobbe (: det vartrevligt, åt en god härlig räkmacka :)


Men nu ska jag återgå till städandet (PUST!)

Av Sara - 15 mars 2009 00:40

Just nu är jag så happy happy happy! :)


Var inne på Livenations hemsida å kollade om de hade bestämt nytt datum för Metallica.. Jag var ju en av de olyckliga fans som fick gå hem utan att ha sett dem förra söndagen..


Men nu e det nya datumet fastställt 4:e Maj blir det av :D var orolig att jag skulle missa eftersom att jag åker till Tunisien i Maj.. Men jag hinner med båda :D :D :D 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards