Alla inlägg under november 2012

Av Sara - 4 november 2012 23:12

Juste såg ju ett stjärnfall när jag var påväg till gymmet! Såå Häftigt! :) :) hoppas min önskning går i uppfyllelse! ;)

Av Sara - 4 november 2012 23:06

Har varit en kanon dag, har gjort en massa nödvändigt och hunnit med att mysa massor med både Wille & Linn <3

Sen blev det mördarpass på gymmet, har typ redan träningsvärk ;P men satan så spinkig jag har blitt, dags att införskaffa gainer eller nåt, hur fan är det möjligt att jag inte går upp?! Minst 5 kg men helst 10 kg vill jag upp, det är målet!

Imorgon blir det jobb, ääääntligen!
Men nu går ögonen i kors, natti natti!

Av Sara - 4 november 2012 11:00

Blev inget bak igår, vi var för trötta för det ;)

Linn & Wille har lekt med bilar, och gjort armband medan jag har städat, diskat och duschat..

Nu är vi redo för att baka, sen är det lunchtime ;)

Av Sara - 3 november 2012 15:01

Fin besök :) Wille har pratat i 2 dagar om att Karro ska komma och även Tove&Linn jätte lycklig är han för det! Dock blir det ingen Tove.. Men Linn verkar vara inställd på att baka, så så blir det nog :)

Kanske såna här?

Av Sara - 2 november 2012 14:15

Nu tror jag att både jag & Wille har tröttnat på att vara hemma, rastlösa och uttråkade inget passar å knappt något blir gjort.. Vi rymmer nog till mormor sen så vi slipper vara hemma..

Tvättstuga har vi avklarat iaf..

Av Sara - 2 november 2012 08:36

Och jag är hemma med min plutt fortfarande.. På gott & ont!

Nästa månad kommer bli tuff, men det är sånt man får ta, har ju fått extra mycket tid med världens bästa :)

Men har ju honom hellre frisk & kry ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards