Alla inlägg under november 2012

Av Sara - 25 november 2012 19:35

Efter 77 timmar på vift, varit runt överallt känns det som var det riktigt skönt att komma hem till min underbara son! Vill aldrig vara ifrån honom såhär länge igen, inte ett dugg avkopplande kan jag säga.. Haft inre stress hela helgen, och när det dessutom varit massa strul så känns det som att det inte är värt det..

Gosat & busat hela dagen <3 nu är barnet nattat, så nu börjar projekt storstädning! Ser för risigt ut här hemma :(

Känner mig sjukt slö & skulle helst av allt krypa ner i sängen jag med, men hemmet städar inte sig självt tyvärr ;)

Av Sara - 24 november 2012 19:23

Ja vad säger man? Kryssningen var väl okej, kom aldrig riktigt igång..

Finns en såå osmidig människa som lyckligtvis inte är min arbetskamrat längre, men från ingenstans så säger han "dags för dig att hitta en plastfarsa till din son nu, annars hamnar han på kåken, det är statistik." Varför man ens säger en sån sak är för mig helt sanslöst, men han kan köra upp sin statistik! Men mitt humör sjönk lite ändå..

& åker man på kryssning med jobbet blir det ju garanterat jobbsnack, och det höjer ju inte stämningen eftersom att jag inte har nåt efter årsskiftet :/

Men dansade till halv 6 imorse så var ju inte bara dåligt! ;)

Nu är det bara börja tagga till igen, 25+25 års fest i Strängnäs.. Sprang av båten och vidare till tåget ;) stress/party helg.

Av Sara - 23 november 2012 07:17

Har ni nån sån? ;P

Usch blir trött på mig själv, planering är inte min starkaste sida direkt, stressat som en dåre hela morgonen.. Har redan kommit på vad jag glömt, glömde kaffet hemma oxå :( fick med mig packning till mig & prinsen iaf :)

Är inte ett dugg taggad än :/ trött är jag däremot! Skönt det skulle vara att få sova..

Klänningen jag eventuellt ska ha på mig, såå fin, men jag är ingen klänning-tjej (fula ben ;P)

Trevlig fredag & helg på er!

Av Sara - 23 november 2012 00:01

Ute i sista sekund, som vanligt. Taggad inför kryss? Njaaa, just nu skapar det bara mer stress =/ just för att jag inte planerar kanske? ;)

Systeryster var här och gjorde naglar, gick väl för nån timme sen.. Jag har packat grejer till Wille & mig lite halvt, men jag vet ju fan inte vad jag ska ha på mig ;P

+ att jag måste dubbelpacka! Urrk, såå trött, vill ju bara sova!

Av Sara - 22 november 2012 07:02

Inför helgens galej med julbordskryssning med jobbet & 25-års fest i Strängnäs, så har jag grym separationsångest! Min lilla plutt :(
Inte för att jag tvivlar på att han kommer ha det bra, det vet jag att han kommer, men jag vet att jag kommer sakna honom som alltid..

Skillnaden är att jag inte kommer att kunna åka hem om jag så vill :/

Men blir säkert skoj, får äta upp honom på söndag, gosa ihjäl! <3

Av Sara - 21 november 2012 07:19

Bäst i hela världen! Älskar dig till månen och tillbaka 10000000 ggr om! <3

Av Sara - 20 november 2012 07:12

Blev en sväng till gymmet igår, helt ensam dock, eller var ju knappast ensam på gymmet, men hade inget sällskap.. Kondition och styrka, körde stenhårt 30 min på crosstrainern, 15 min på löpbandet och styrkan gick väl sådär ;P både roligare & lättare om man är 2, kanske borde ta min PT timme så jag vet hur allt funkar ;) solade lite oxå, somnade! Då är man trött! Men skönt var det ;)

Sen hem och fixa med allt, men var helt slut så la mig till och med innan klockan elva, den ni! ;P

Idag hade jag liite mer separations ångest än vanligt när jag lämnade min lilla prins "jag.. Och.. Mamma är BÄST" <3 är såå otroligt lyckligt lottad som får vara mamma till världens underbaraste kille! Men värker lite i hjärtat, hade helst bara velat vara hemma å mysa & busa hela dagen!

Idag ser jag ut som ett troll, men de bjuder jag på ;)

Av Sara - 19 november 2012 07:02

Äntligen måndag? Jo, just idag var det riktigt skönt att vakna (i tid) och inse att det var måndag :) känner mig pigg & glad! Hann med tidiga bussen, hemmet är rent, tjänade 400kr igår på mina Tradera annonser, och om det går som jag vill blir det gym ikväll :)

& jag älskar min nya mjukisar! Världens skönaste! :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards