Alla inlägg under november 2012

Av Sara - 18 november 2012 17:17

Har slarvat med maten, ätit massa skit inte ätit så mycket MAT som jag borde, men massa onyttigt och massa socker.. Gissa hur jag mår? Skit!

Helt slö, trött, orkeslös..

Har tvingat mig själv å göra lite nytta, men är fortfarande sänkt, blir nog en prommis innan maten, kanske hjärnan å kroppen fungerar som det ska sen ;)

Av Sara - 17 november 2012 17:54

Livet i en mening ;) känner mig mer virrig än vanligt ;P har gjort lite nytta idag i alla fall, tvättstuga mellan 7-11 ;) lördagsnöje! Sen har vi bara varit, handlade en sväng å fiskade med Karro en snabbis :) blir en luuugn kväll oxå, imorgon blire nog gymmet en sväng :)

Av Sara - 16 november 2012 23:09

Skulle vilja gå i ide. Godnatt.

:)

Av Sara - 15 november 2012 07:17

Dåligt trött jag var igår då, efter att Elin & Karro åkte hem, så satte jag mig i soffan å dog ;P vaknade vid 3 fullt påklädd tvn stod på och varenda lampa var tänd.. Kul! Men det var rätt mycket på jobbet igår oxå å folk som var borta..

Blir så jävla frustrerad, vägde mig igår och nu har jag gått ner 1kg på drygt 1 vecka, fast jag äter ännu mer än innan :( buu! Att det ska vara så svårt?! Men kan ju bero på bristen av sömn de senaste veckorna.. Men ändå!

Men vet ni, imorgon är det fredag :D

Av Sara - 14 november 2012 07:22

Idag känns det i hela kroppen vill jag lova, efter mördarpasset igår ;) borde kanske köra det varje tisdag? Kan ju säga att man låg i lä mot de äldre på passet, stenhårda! Själv ska man vara "ung" och pigg, var väl halvdöd efter halva ;P

Fick en snabbvisit av papi&Sandra igår oxå innan gymmet, och prinsen är såå förtjust i sin morfar! Och Sandra tyckte han om oxå, verkade väldigt fascinerad när hon pratade (engelska) å satt i hennes knä och härmade som en liten papegoja ;)

Idag får vi besök av 2 favoriter Elin & Karro så det har han pratat om hela morgonen ;)

Av Sara - 13 november 2012 22:22

Kört ett riktigt monsterpass på gymmet, ett tag visste jag inte om jag skulle svimma eller spy, haha stenhårt! Hoppas på träningsvärk imorgon, öm i hela kroppen!

Kom hem för en liten stund sen, nu blir det dusch och sen sova.. Helt slut! ;)

Av Sara - 13 november 2012 07:45

Idag äntligen, blir det ett pass på gymmet, det vi har försökt gå på ett antal gånger men aldrig kunnat.. Dubbelpass med CX & bodypump lär ju vara död!

Gårdagen susade förbi, fick lite gjort på kvällen, rensade wille's garderob.. IGEN. Fan har kläder överallt ju! :/

& mysipys på soffan med lilla prinsen, världens goaste! Han låg å kliade mig på ryggen å sa med mjuk röst "mamma.. Wille å mamma är bäst" underbar!

Av Sara - 12 november 2012 07:19

Har äntligen fått sova en HEL natt! Det har väl inte hänt på de senaste 2 veckorna, så idag är jag som en ny människa ;)

Pigg & glad, fick mycket gjort igår trots att jag gick i morgonrocken typ hela dagen ;P så var riktigt skönt att vakna till en ny vecka :)

Hoppas på gymtime idag :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards