Alla inlägg den 28 november 2012

Av Sara - 28 november 2012 23:51

Men smärtan över revbenen är ju olidlig! Vågade inte ta värktablett, eftersom jag blir såå trött av den, så nojjar över att försova mig imorgon.. Men satan vad ont jag har! :( buuu

Tur att läkningen bara tar upp till 2 månader :D skjut mig! Tur att det är värst på morgonen/kvällen..

Haft besök av min chilenita bonita oxå :) hon hade med sig en vinterjacka till mig! Hur snäll får man bli?! Har verkligen de bästa kompisarna man kan tänka sig <3 så fint att hon tänkte på mig som inte har någon :)

Men ska väl grina mig till sömns, uppstigning om 5 timmar ;)

Natti natti!

Av Sara - 28 november 2012 13:48

Buu, vad jag vantrivs att vara hemma såhär, ser bara allt som behöver göras och inget blir gjort.. Hemmet ser ut som en katastrof men lusten och orken finns inte..

& med en liten buse som kräver ens uppmärksamhet är det inte så lätt å få nåt gjort heller ;)

Men nu ska jag rycka tag i mig själv! Imorgon blir det dagis & jobb, som jag längtar! :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards