Alla inlägg den 5 november 2012

Av Sara - 5 november 2012 23:45

Just nu känns den här svackan bottenlös, känner mig bara lägre och lägre.. Vet inte hur jag ska få allt att funka, mest ekonomiska biten.. Vabba en halv månad sätter sina spår vill jag lova, speciellt när man bara har en inkomst att räkna med.. En rutten dessutom, den här månaden är katastrof, har inte ens råd att storhandla :/ och känns ju förjävligt att nästa månad kommer att vara 7 resor värre.. ;( oorkar inte.

Av Sara - 5 november 2012 17:35

Den här dagen gick ju nästan smärtfritt förbi, blev en liten oplanerad "powernap" på jobbet :/

Men nu mår jag bra :) tog mig ju igenom resten av dagen ;P

Har träningsvärk från helvetet, och värre blire ;) plågsamt skönt.. Men känns ju kanonbra, då vet man att det ger något :) hade velat träna idag, men satsar på ett tufft dubbelpass imorgon bodypump/cxworx :) kan bli kul har aldrig testat bodypump..

Nu ska jag hämta hem min plutt <3

Av Sara - 5 november 2012 07:17

Påväg till jobbet & förhoppningsvis en HEL arbetsvecka!

Wille blev lite ledsen när jag skulle lämna på dagis, inte så konstigt när han inte varit där på nästan 2 veckor.. Men så kom lilla A och tog hans hand, sockersött! Då var det okej för mamma att gå ;)

Bussen var dock försenad i vanlig ordning, så blir väl sen till jobbet :/ kanske måste ta en ännu tidigare buss..

Skönt ska det bli att jobba i alla fall (kommer säkert få äta upp dehär sen).. Om inte så tar det bort liite av min stress..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards