Alla inlägg under september 2012

Av Sara - 9 september 2012 21:40

Kan dra åt helvete! Usch, så jävla besviken på mig själv.. Tur den snart är förbi..

Av Sara - 7 september 2012 07:29

Fick jag lite när jag öppnade mitt kylskåp och en spindel kommer krypande.. Usch, får rysningar bara av tanken.. Vidrigt! Får se när man vågar öppna det igen, men idag blev det ingen frukost :/ paniiken tog över!

Den här veckan har väl i stort sett bestått av grusade planer.. Känner mig besviken.. :/

Vad helgen har att erbjuda återstår att se.. Men det är fredag iaf! Awsome! ;)

Av Sara - 6 september 2012 07:24

Har mått så konstigt i flera dagar nu, har sån sjuuk träningsvärk i benen fast jag inte har gjort någonting annorlunda, vaknar typ varje natt av sendrag i vaderna, så jävla oskönt!
Sen så har det skett en explosion i mitt fejjs.. Värsta tonårsacnen ;( buuu.. & jag rasar i vikt (inte för att jagg vill!) stressad kanske?

Men nog med negativitet, idag är det torsdag :D så imorgon är det äntligen fredag & helg :) weee!

Skhurta kom förbi igår med lite Ben&jerrys och hade onsdagsmys :) idag ska pappa komma och hämta soffan, så när jag kommer hem ser mitt vardagsrum förhoppningsvis inte ut som ett förråd längre :D yeeii!

Av Sara - 5 september 2012 07:31

Idag är en sån dag som man bara vill vara hemma, ligga under täcket & mysa hela dagen..

Men det e bara drömna vidare ;) hann med liite mys med Wille imorse.. Å när han är sådär kramig och go så är det inte direkt lätt att tvingas iväg till jobb & dagis.. Vill ju bara vara hemma och kramas!

Av Sara - 4 september 2012 17:24

Av Sara - 4 september 2012 07:34

Fick 2 biobiljetter av hyresföreningen igår :) yeah! Vem vill gå på bio med mig?

Kom i säng alldeles försent dock :/ haha som vanligt.. Men tiden går så fort på kvällarna! Nätshopade lite igår, mest till lillprinsen såklart ;)

Men deb här dagen blir nog bättre än gårdagen i alla fall :) hope so..

Av Sara - 3 september 2012 07:15

Varför måste helgerna gå så sinnessjukt fort för?! Det är ju de bästa på hela veckan ju..

Har varit en bra helg iaf :) i fredags tog jag det bara lugnt, och i lördags var det kräftis & födelsedagsfiranden hos mami..

Huur mysigt som helst, älskar min familj <3

& jag i sååå förälskad i min (styv) brorsdotter Felicia! Vilken goding! Wille tyckte om henne oxå, pratade om henne hela kvällen igår ;)

Får se vad denna vecka har att bjuda på, jobba arslet av mig är ett säkert kort i alla fall..

Av Sara - 3 september 2012 07:15

Varför måste helgerna gå så sinnessjukt fort för?! Det är ju de bästa på hela veckan ju..

Har varit en bra helg iaf :) i fredags tog jag det bara lugnt, och i lördags var det kräftis & födelsedagsfiranden hos mami..

Huur mysigt som helst, älskar min familj <3

& jag i sååå förälskad i min (styv) brorsdotter Felicia! Vilken goding! Wille tyckte om henne oxå, pratade om henne hela kvällen igår ;)

Får se vad denna vecka har att bjuda på, jobba arslet av mig är ett säkert kort i alla fall..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards