Alla inlägg den 16 september 2012

Av Sara - 16 september 2012 09:17

Åååh jag är så oteknisk och trög! Teknik är inte min grej, borde fan bli lite mer teknisk men blir bara irriterad och frustrerad för att jag inte kan! Min nya telefon hämtade jag ut FÖRRA fredagen.. Och har fortfarande inte lyckats synka dom för att jag inte fattar ett skit, men jag ska lyckas idag, jag måste!

Men det ska bli rätt oxå, måste man få en lista med alternativ?! Ge mig ett! Gaaah.

Av Sara - 16 september 2012 08:18

Jaa, nu blir jag sambo ett par dagar, världens fimaste Elin ska bo här med oss :) de ska hantverkare hemma.. Weee sällskap varje dag! :D

Igår hade vi sällskap nästan hela dagen Sara&Linus var här på förmiddagen och sen kom Karro på kvällen och hade lördagsmys med oss, love it! Har inte träffats på flera veckor ju..

Skruttis sover, och jag har varit vaken ett bra tag.. Varför passa på att sova näran har chansen lixom? ;)

Får se vad den här dagen har att erbjuda, verkar bli fint väder i alla fall.. :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards