Alla inlägg den 29 september 2012

Av Sara - 29 september 2012 13:30

Dop avklarat, jättefint var det.. men gick vilse i aspudden ;P så blev nån minut sen..

Mot nästa galej, min lilla brorson Linus fyller 1 år idag :) så nu blire kalas.. Duktiga jag och dubbelboka mig såhär ;) Wille har inte sovit middag, så han lär ju krascha sen..

Återstår bara lite stress, hem hämta presenter och vidare.. sen ska jag bara kalasa å umgås med underbara människor resten av dagen :)

Ska försöka få nå kort på 1åringen, för inte ett enda blev det på dopet :( kan ju lova att jag utnyttjat mitt busskort till max idag, buss-pendeltåg-tunnelbana-tvärbana, jäkla kring farande, KÖRKORT skulle underlätta livet..

Av Sara - 29 september 2012 10:47

Tog det lite för lugnt imorse, så blev stress som vanligt ;P men nu är vi påväg till det första galejet för dagen, Mattheo's dop :) lyckades komma ihåg att ta med mig presenten oxå ;)

Är lite nojig för hur jag ska hitta till kyrkan, eftersom jag aldrig varit där, eller i det området överhuvudtaget.. Men det blir säkert bra :)

Tjing!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards