Alla inlägg den 24 september 2012

...

Av Sara - 24 september 2012 23:03

Jag är aldrig så effektiv som när jag är upprörd.. Har hunnit med massor ikväll, riktigt nöjd. ALLT är rent, räkningarna är inlagda.. och jag har hunnit slappa framför tvn ett par timmar oxå, har oont överallt. Så nu ska jag bädda ner mig på soffan.. Pallar inte sova i sängen i natt heller..

Tomorrow it's a new day!

Av Sara - 24 september 2012 16:41

Hade glömt bort att det var föräldramöte på dagis idag, kom på det när jag kom till jobbet, så ute i sista sekund så ställde Sara upp och hämtade Wille på dagis :) så idag fick han gå hem tidigt!

Ändå att jag köpt en allmenacka för att komma ihåg sånt här.. Måste bara komma ihåg att skriva i den oxå ;)

Så nu är jag påväg till dagis, kommer hinna preciiiis.. Dags för ett körkort?

Av Sara - 24 september 2012 07:45

Har haft ett par riktiga dröm dagar, därför jag inte haft tid att blogga ;P

I torsdags var jag ledig, hade en grym förmiddag för mig själv och eftermiddagen och kvällen blev ännu bättre.. Den spenderades på grönan med Sara & Nathalie, hade jätte kul! & så kollade vi på takida :)

& i fredags fyllde jag gammalt ;) och hela dagen var full av överraskningar eller hela helgen har varit det ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards