Alla inlägg den 17 september 2012

Av Sara - 17 september 2012 14:59

Sååå less är jag på detta helvete, hoppas fan jag föds som man i nästa liv!

& vet ni vad det roligaste är? egentligen så ska min mens börja på onsdag, så det här är en så kallad "mellanblödning" och jag har alltså haft mens hela månaden med ett uppehåll på 5 dagar, vad mina pengar går till tamponger, värktabletter & cyklo-f.. Nej, jag är inte bitter.. Nej nej.

Av Sara - 17 september 2012 10:00

Bra start på veckan, börja med VAB :/ mitt lilla bus hade jättehög feber igår stackarn, men annars mår han bra..

Får se hur länge man blir hemma, redan rastlös och frustrerad.. Kryper i kroppen.. För det är ju inte så att jag sover ut när jag får chansen, vaknade 5:30 ändå och kunde inte somna om.. Så har städat å grejat, sanerat mitt kylskåp, igen! Eftersom att jag möttes av en jävla tvestjärt imorse som irrade omkring där inne.. Kylskåpet åker fan ut om jag möts av ett till kryp där inne! Det är inte så att jag har massa gammal mat där så fattar inte varför dom finns där å vart dom kommer ifrån?! Strålande rent nu iaf..

Resten av dagen då? Uurk.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards