Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara - 9 augusti 2012 07:34

Shiiiit vad den här veckan har gått fort! Imorgon är det fredag, helg :D

Igår var det en mycket bättre dag :) hade sjukt oont i min brända tumme :/ men idag ser det bättre ut, svullnaden har lagt sig å det börjar läka.. Ser ju inte snyggt ut nånstans men ändå..

Cami kom förbi med lilla Atlas, han är ju såå söt! Vi va lite trötta båda två så mycket fniss o skratt blev de ;) skulle vara så skööönt att vara ledig idag.. Jobba är livet, eller!? ;P

Pyss på er!

...

Av Sara - 7 augusti 2012 22:48

Av Sara - 7 augusti 2012 20:55

Stört mycket på jobbet idag, har sprungit som ett as idag.. En sjuk och ingen ersättare dessutom..

& det blev ju inte bättre när jag kom hem och lagade mat, brände mig både på ignen och lyckades hälla kokande vatten över tummen, och dröjde lite för länge med reaktionen så tummen bränner som satan fortfarande ;( usch!

Vill bara gömma mig under täcket och glömma den här dagen! Blää :(

Av Sara - 7 augusti 2012 07:13

Gårdagen var ju hemsk men kvällen blev bättre.. Fick mysa massor med min lilla prins, han va såå pussig & kramig :) precis vad jag behövde ;)

Hoppas denna dag blir bättre! Känner mig mycket piggare och fräschare idag i alla fall ;P men längtar redan hem ;)

Jag är såå lycklig att jag har så många underbara människor i mitt liv! Älskar er såå!

Av Sara - 6 augusti 2012 17:32

Att komma hem som idag, fy satan! Fick ingen lugn start efter semestern direkt, fullt ös hela dagen.. Pjuuh.

Men fick skjuts hem idag av Sammy :) så var på dagis strax efter 5! Lyx! Wille sitter å äter matlåda, å jag håller på med maten :) vi brukar ju vara hemma efter 18 annars.. Blir nog bara en lugn och mysig kväll idag..

Av Sara - 6 augusti 2012 07:13

Jag vaknade i tid, kors i taget! Har sovit såå dåligt! & Wille var jätte trött, och blev helt förkrossad när jag lämnade honom på dagis.. Stooora krokodil tårarna :( kan lova att det tog emot i varenda millimeter i kroppen å gå där ifrån.. Värker i mammahjärtat <\3

Känner mig trött & sliten! Musiken får mig på bättre humör iallafall :)

Gyptian - Hold you, lyssna & njut!

Av Sara - 5 augusti 2012 23:52

Trött & slö har jag varit typ hela kvällen men tvingade mig att städa å fixa så att jag kunde hålla mig vaken till finalen i 100m, haha helt galet! Säger bara BOLT, vilken jävla snubbe!

Det var ju snart 1 timme sen, å jag sover inte.. Ångesten för att inte komma upp i tid har smygit sig på.. Men om om OM (peppar peppar) jag skulle försova mig, så är allt förberett så jag kommer hemifrån snabbt ;) känner mig skruttig, kanske lite placebo sjuk? Nä men har haft en förbannad hosta i flera dagar :/ borde kanske passat på att kolla upp det, 2 late!

Nu ska jag göra ett försök till lite sömn, om nån morgonpigg har lust att ringa sådär runt 5 imorgon bitti, så är det helt okej! ;)

Natti natti!

Av Sara - 5 augusti 2012 16:21

Fick lov att väcka lilla skruttet från sin vila idag.. Riktigt trött är han, fast det borde vara tvärtom.. Eftersom jag var ute på galej igår ;) har passat på å städat här hemma, så nu är allt rent igen, rensat kylskåp å skafferi å grejat :)

Ont överallt har jag oxå, kan va för att jag sov på min kära gamla luftmadrass inatt.. Kan inte förstå att jag sov på den i 8 månader när jag flyttade tillbaka till Sthlm, rena tortyren!

Jag & Wille myser bara idag :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards