Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Sara - 5 augusti 2012 23:52

Trött & slö har jag varit typ hela kvällen men tvingade mig att städa å fixa så att jag kunde hålla mig vaken till finalen i 100m, haha helt galet! Säger bara BOLT, vilken jävla snubbe!

Det var ju snart 1 timme sen, å jag sover inte.. Ångesten för att inte komma upp i tid har smygit sig på.. Men om om OM (peppar peppar) jag skulle försova mig, så är allt förberett så jag kommer hemifrån snabbt ;) känner mig skruttig, kanske lite placebo sjuk? Nä men har haft en förbannad hosta i flera dagar :/ borde kanske passat på att kolla upp det, 2 late!

Nu ska jag göra ett försök till lite sömn, om nån morgonpigg har lust att ringa sådär runt 5 imorgon bitti, så är det helt okej! ;)

Natti natti!

Av Sara - 5 augusti 2012 16:21

Fick lov att väcka lilla skruttet från sin vila idag.. Riktigt trött är han, fast det borde vara tvärtom.. Eftersom jag var ute på galej igår ;) har passat på å städat här hemma, så nu är allt rent igen, rensat kylskåp å skafferi å grejat :)

Ont överallt har jag oxå, kan va för att jag sov på min kära gamla luftmadrass inatt.. Kan inte förstå att jag sov på den i 8 månader när jag flyttade tillbaka till Sthlm, rena tortyren!

Jag & Wille myser bara idag :)

Av Sara - 5 augusti 2012 13:41

Imorgon börjar allvaret igen, back to reality med jobb, dagis & stress :/ urrrk!

Tror varken jag eller wille är så sugna på det faktiskt, men men.. Sånt är livet? & 2 tuffa månader har vi framför oss eftersom att det var obetald semester vi hade, urrrk å dedär med att hålla i pengarna gick ju sådär :/

Jaja, har i alla fall varit sjukt skönt med semester även fast vi inte gjort så mycket.. Förutom att ha njutit massor! ;) haft mycket sällskap och tagit det lugnt, jag är nöjd och det är nog Wille oxå :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards